Re: Re: Czeć

Autor: Tadek (tdk_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 21:01:43 MET DST

W dniu 22 Aug 2000 13:58:07 +0200, kac_13_at_poczta.onet.pl (KxC)
napisał:

>Ojojoj chiba się zapędziłeś Gravis był dobry ale to karta z przed EAX-a A3D
>i SoundFontów....Gravis był dobry ale IMHO ma się tak do Liva! jak Pentium
>MMX do Durona!.
>Co do sterowników masz racje szybko zapomniano o Gravisku ;(
Racja. Pod DOSa gromił wszystki inne...
Jednak mi udało się po kilku dniach na tych starych bardzo beta
driverach z 95 uruchomić Graviska na Windows98 SE .
Z rzadka się lubił wiechnąć ale zawsze! Mało tego! Przypomniało mi
się, że regulując buforem w ustawieniach można było zagrać w WINquake1
z obsługą DirectSound...
Więc gdyby się MOCNO (!) upierać, to pewnie by i pod Milenium
poszedł...

--
pozdrav
Tadek