Re: wyciszanie komputera

Autor: PePe (piotr_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 23:37:52 MET DST

zuko / Shark von Cygnus napisał(a) w wiadomości: >
>Tylko, że Tobie wiatrak w ogóle się nie kręcił. A u mnie kręci się po
>prostu dużo wolniej, ale wystarczająco. Gdyby mi się też w ogóle nie
>kręcił, to już dawno by mi się sfajczył zasilacz, a tak od 3 miesięcy
>wsio gra.
a co myslicie o czyms takim, zeby
1. zdjac obudowe zasilacza
2. wyjac wiatrak z zasilacza
3. zdjac wiatrak z zasilacza i procesora
4. zamontowac tylko 2 duze wiatraki, na gorze wyciagajacy powietrze, na dole
wtlaczajacy (zimne)
powstalby ciag powietrza, u gory cieple, wyciagane, wiatraki powiedzmy na
7-8V, dosc wolne i ciche, oczywiscie w obudowie kable i tasmy pociagniete
tak, aby nie przeszkadzaly w przeplywie powietrza? czy sadzicie, ze sprzet
bedzie sie grzal duzo mocniej?

--
pozdro!
PePe