Odp: UWAGA - NASTĘPNY OSZUST!!! -- Odp. Prawnikow. :)

Autor: Tpnet (acondor_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 23:20:35 MET DST

O czym wy piszecie, policja ma to głęboko w d.... Składanie takich doniesień
przeszkadza im tylko w "pracy". Pamiętajcie o jednym Polska to raj dla
złodziei i oszustów a musi wyzdy.. kilka pokoleń aby zmieniła się mentalność
i własność prywatna była naprawdę chroniona.
Pozdr.
Andrzej

PS Nie piszę tego od tak sobie. Miałem styczność z tego typu zachowaniami i
wiem, że są one nagminne.

Użytkownik Leszek Ciszewski <leszekc_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:FVBo5.6263$Yl4.138628_at_news.tpnet.pl...