Re: Plyta i celek

Autor: ARBW (r2r_at_arkom.pl)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 21:44:20 MET DST

Użytkownik "demsee" <ravers_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Jaka dobra i zarazem tania plyta pod celerona i rive tnt2
> chodzi mi takze o to by mozna bylo do niej wlozyc w pozniejszym czasie
> nowsze czesci
> Dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam

Polecam Clayton BX z gniazdem FCPGA 2 ISA 5 PCI AGP 3 DIMM. Zworka na
ustawienie magistrali na 100MHz, 133 MHz, dodatkowo w Biosie częstotliwości
pośrednie. U mnie chodzi celeron 533_at_800 i Geforce MX - Wynik 3dmark ponad
4800 (max 5001 - przy podkręceniu max karty). Żadnych problemów z
urządzeniami - wkładałem tam karty sieciowe, modemy, TNT2, Geforce1, teraz
Geforce 2 MX, Aureal, SB Live, SB 128, różne pamięci, wszystko wytrzymała.
Po wykasowaniu BIOSu przez CIH prosi o dyskietkę do flashowania - tylko nie
wiem co i jak na niej nagrać - flashowałem na innej płycie. Cena płyty to
420 zł.

Artur
r2r_at_arkom.pl