Re: HP DJ690c w sieci

Autor: Cooger - Compass (compass_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 19:01:50 MET DST

> HP mowi ze 690 nie dziala w sieci i tyle.

jesli dobrze pamietam to ostatnim razem robilismy to tak :

na komputerze (tym na którym nie mogles wczesniej zainstalowac z powodu
braku plików ...) instalujesz lokalnie drukarke, nastepnie nie usuwajac
sterowników instalujesz ja (w standardowy sposób) jako sieciowa (Winda
zapyta czy uzyc sterowników dostepnych w systemie - odpowiedz, ze tak), przy
próbie wydruku strony testowej (po instalacji Winda to zaproponuje) wyskoczy
blad, ale test sie wydrukuje, klikasz anuluj, nastepnie usuwasz ikone
drukarki lokalnej z panelu drukarek, jesli wczesniej tego nie zrobiles to
drukarke sieciowa ustawiasz jako domyslna i masz 690C w sieci!

odpisz czy zadzialalo ...

Cooger