Odp: Cześć

Autor: Hocus (hocus_at_dronet.gliwice.pl)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 13:21:07 MET DST

Witam!

> A przeczytales to co napisales?
> Za 200 zl taki sprzet? jeszcze ze wzmacniaczem?
> Jajcarz z Ciebie

Dobry dźwięk i wzmacniacz wbudowany na karcie to chyba nieporozumienie :-)
Nie masz chyba zamiaru stosować głośników pasywnych?
Tak czy inaczej SB Live (oczywiśie Value) jest naprawdę niezły, a tylko
nieznacznie
przekracza 200 zł. Przy okazji ma się pewność, że chyba zawsze będzie miał
zgodne
ze standardami sterowniki. (kiedyś naciąłem się na Gravis Ultrasound, która
była
pod pewnymi względami lepsza od Live'a, tylko co z tego jeśli sterowniki
skończyły się
na wersji bardzo beta dla W95 !?!)

Pozdrawiam
Hocus