Re: Star Office 5.2 - co sadzicie?

Autor: Tomasz Stafinski (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 13:20:22 MET DST

Krzysztof Pawlak <nospam_at_north.pacific.news.server> wklepał:
>hello,
>Czy moglibyście napisać jakie pliki DOC otwiera SO?
>Czy można np. otworzyć pliczki z Office 97? A może Office 2000?

Można, i jedne, i drugie. Podejrzewam, że problemy mogłyby się
zacząć, gdy w dokumencie byłyby jakieś makra.

>Chodzi szybciej od produktu M$? Czy ma sprawdzanie pisowni?

Chodzi porównywalnie mułowato. Wg mnie ma jedną wadę - zintegrowany
pulpit. Znacznie lepiej mogłoby to chodzić, gdyby można było
poszczególne aplikacje wywoływać samodzielnie.
Jest sprawdzanie polskiej pisowni.

>Jaki sprzęt i jaka wingroza?

AMD K6-2 350, 128MB RAM przy czym najważniejsza jest pamięć.
Żadna wingroza - Linux.

>Proszę o odpowiedz i wyrozumiałość grupowiczów bo przecież
>to jest NTG :-(

W zasadzie - bo SO to produkt wieloplatformowy, a grupy
pl.comp.software nie ma (chyba, że coś przeoczyłem ;))

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk
       Linux User #47986