Odp: Image CD'ka

Autor: Hocus (hocus_at_dronet.gliwice.pl)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 13:14:45 MET DST

Hej!

Właśnie WinOnCD się do tego świetnie nadaje. Jest pewnie jeszcze sporo
innych programów do tworzenia image'ów (tzw. raw ISO), trzeba jednak uważać,
bo np. Nero tworzy image w jakimś własnym formacie, nieprzyswajalnym przez
inne programy.

Pozdrawiam
Hocus

Użytkownik MS <johnbravo_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ntiqe$7q2$1_at_news.onet.pl...