Tylne glosniki

Autor: Hocus (hocus_at_dronet.gliwice.pl)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 13:05:33 MET DST

Witam!

Mam SBLive podłączonego do miniwieży Sony, chciałbym jednak podłączyć do
komputera również tylne głośniki.
Nie wiem tylko co wybrać. Wiem, że najlepiej byłoby kupić wzmacniacz 5+1 i
dwie dodatkowe kolumny, ale takie rozwiązanie to minimum 3000 zł, a ja na
ten cel mogę przeznaczyć co najwyżej połowę tej sumy.
Czy podłączenie jakichś dobrej jakości głośników komputerowych (jakich?)
może dać przyzwoity efekt? Jeśli nie, to jak inaczej rozwiązać tą sprawę?

Pozdrawiam
Hocus