Re: Star Office 5.2 - co sadzicie?

Autor: Mike (grabczyk_at_delta.sggw.waw.pl)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 12:46:19 MET DST

Użytkownik sofu <sofu_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8nr50n$lav$1_at_aquarius.webcorp.com.pl...
> Ostatnio zainstalowalem bezplatny pakiet Star Office 5.2.
> Ciekawy jestem opinii uzytkownikow tego pakietu w odniesieniu
> np. do Microsoft Office 97 lub 2000. Na poczatek zauwazylem, ze dokumenty
> z Worda bez problemu daja sie edytowac w StarOffice.
> Darmowa wersja - czyzby chcieli zlamac monopol Microsoftu?
> I co dalej? Przeciez darmo na dluzsza mete nie beda dawac nowych wersji
> programu.
> W pewnym momencie " upomna sie" o pieniadze! Co o tym sadzicie.
> Osobiscie mysle, ze jak za darmoche to jest to fantastyczny pakiet i
> propozycja.

> [...]
Ogólnie myślę, że to wspaniała propozycja, a kreator zamieniający pliki a
nawet szablony M$ to już genialność. Tak jakby chcieli powiedzieć "wyrzućcie
nielegalny soft z kompa a zainstalujcie nasz - nic nie tracicie". Nie wiem
co jest, ale kiedy zapiszę w Star Impress przezentację w formacie .ppt to
PowerPoint nie może jej otworzyć :-(, ale ostatnio w Chipie jest
zamieszczona przeglądarka tych prezentacji razem zresztą z całym pakietem
:-)). Jeszcze jeden problem z którym może się ktoś spotkał, a mianowicie SO
po zainstalowaniu nie odpala mi się - nie wyrzuca żadnych błędów tylko nie
uruchamia się, (celer 400, BX, TNT2 MSI, Yamaha; W98SE). Czy ktoś natknął
się na podobny problem, czy to tylko wina drobnego nieporządku na twardym?

pozdrawiam

Mike