Re: Jaki file cache

Autor: Roman Sąsiada (roman.sasiada_at_cupr.com.pl)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 10:12:07 MET DST

Darecki wrote:

> Witam,
> Jaki powinien być file cache dla AMD K6-2 500 MHz i 128 MB RAM? Jak to się
> wylicza? Może jest gdzieś w Sieci instrukcja? Będę wdzięczny za info.

Znajdz taki programik o nazwie CacheMan (w razie czego moge podeslac) -
ma pare predefiniowanych ustawień, więc na upartego możesz się na nim
wzorować. A co do wyliczania to ja biore na wyczucie - przy 64 MB nie
mniej niż 8192 kb, a maximum daje takie, żeby wolnego RAMu zostało tak z
25 MB. Teraz będę dokładał sobie RAMu własnie do 128 MB i pewno
maxymalny rozmiar zwieksze do 16384 kb

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl