Re: Fat16 kontra Fat32

Autor: Dawid \ (progrocker_at_priv4.onet.pl)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 09:13:49 MET DST

"Igo" <igo_at_interia.pl> wrote in message news:

> Ale fat32 pozwala na lepsze (czyt: efektywniejsze) wykorzystanie
miejsca.

hmmm... a co mi po tym, jak remasteruję nagrania i najmniejszy plik
jaki obrabiałem ma 800 MB ? ;) tam sobie ustawiam klastry na 64 KB i
nie mam praktycznie żadnych strat (te kilkanaście pliczków systemowych
które zamiast kilkudziesięciu bajtów zajmują 64KB ;)

> Tak w ogole, to najlepszy jest ext2 :)

czy ja wiem... nie miałem możliwości pracy w trybie UDMA, aby móc to
porównać... jak narazie z moich wieloletnich doświadczeń wynika, że
najlepszym filesystemem był AFS (na Amidze) - optymalizacja odczytu
była taka, że nie słyszało się prawie głowicy, nawet na Caviarze !!!.

Grendel