Winda się resetuje

Autor: Hocus (hocus_at_dronet.gliwice.pl)
Data: Mon 21 Aug 2000 - 21:58:41 MET DST

Witam!

Mam kolegę, który ma dość osobliwy problem. Mianowicie gdy do kompa
przyłączy się drugi twardy, to przy przegrywaniu danych między tymi HD
windows się resetuje w losowym momencie. Czasem przejdzie 20 MB, czasem 50
MB, a czasem już po 200 kB jest reset (nie zwis) Wymieniałem kable,
dociskałem wtyczki, wszystko bez skutku.
O dziwo gdy komputer uruchomi się w trybie DOS, można przegrywać ile dusza
zapragnie.
Może ktoś spotkał już się z tym problemem?

Pozdrawiam
Hocus