Upgrade BIOSu HOT 555A

Autor: Łukasz Z. (qlomb_at_polbox.com)
Data: Mon 21 Aug 2000 - 21:31:43 MET DST

Szukam wszystkich ludzi ktorzy dokonywali wspomnianej w temacie czynnosci.
Spoko - mam juz (chyba) wszystkie potrzebne narzedzia (Flash533.exe i
555wiq0h.bin), ale niepokoja
mnie zworki JP 18 - jakies ustawienia napiecia chipu BIOS (zapodziala mi sie
instrukcja plyty, a w sieci nie moglem nic znalezc).
Czy trzeba cos przy tej zworce majstrowac przy aktualizacji ?
Czy ktos zna dobra strone Web, gdzie poruszany jest problem upgrade'u ?
Jak bezpiecznie uruchomic ten program, powiazujac go z plikiem BIN ?
(Flash533.exe 555wiq0h.bin czy najpierw sam program a on sam sie upomni o
plik BIN ?)

Jeśli ktos aktualizowal BIOS tej plyty, prosze pilnie o kontakt.

Z gory dziekuje
Lukasz