SV: Czyszczenie CD-R

Autor: Magdalena Busk (magdalena_eliza_at_hotmail.com)
Data: Mon 21 Aug 2000 - 21:19:54 MET DST

Mirek Bogusz @ MiRkoV <mirkov_at_obywatel.pl> skrev i
diskussionsgruppsmeddelandet:8nrpo9$sa8$1_at_news.tpi.pl...

> roznych
> tego
> Odpowiedz jest prosta: szczoteczki na plycie rysowaly Ci laser

Sytuacja sie sama rozwiazala.. Dzis kupilam i zamontowalam nowa
nagrywarke (niestety, tez Philipsa, tym razem ze znakami firmowymi).
Dziala bardzo dobrze. A ta stara rozkrece sobie, bo strasznie jestem
ciekawa jak wyglada w srodku ;-)

dzieki :-) magda