Odp: UWAGA - NASTĘPNY OSZUST!!!

Autor: MarSaj (marsaj_at_inetia.pl)
Data: Sun 20 Aug 2000 - 16:31:30 MET DST

Użytkownik Tomek <gothom_at_lodz.home.pl> w wiadomości do grup | Witam !!!

> [...]
| się uszkodzony (nie mechanicznie ale siadnięta
| elektronika). Po długiej "zabawie w kotka i myszkę",
| odwlekaniu potwierdzenia otrzymania pieniędzy
| za przesyłkę (już miałem nadzieję, że sytuacja się
| wyjaśni i odeślę ten dysk spowrotem) otrzymałem co
| następuje:
|
| "Dobra wyjasnie ci o co chodzi bo nie chce mi sie duzej tego ciagnac
| i nie chce mi sie juz chodzic tak daleko do gralni.
| Dysk ten wyslalem ci celowo zepsuty, kupilem go od takiego frajera
jak ty
| (ciote komputerowa) za 50 zl i do tej pory mu ich nieoddalem

Coś mi się tu nie podoba - jak mógł odebrać przesylkę bez jaj
oplacenia, tam chyba coś chorego dzieje się na poczcie - może ten
człowiek tam pracuje.

| tak jak i nieoddam ci twoich 280. Nie mozesz mi zalozyc sprawy bo
suma
| nie przekroczyla 500 zl hehe. Nic mi nie udowodnisz bo nawet nie
mam
| komputera a raczej nie przyjedziesz tak daleko do Suwalk, wiec
| ZAPOMNIJ O TYCH PIENIADZACH!

Ja bym walił od razu na policje. Kiedyś oglądałem wywiad z jakimś
gościem w mundurze, który polecał aby w momecie gdy odbierzemy coś z
poczty i będzie to ewidentny przekręt - od razu walić na najblizszy
komisariat, oni mogą zablokować odbiór kasy przez takiego
dowcipnisia. Poza tym to nie do końca prawda, że nie można zlokalizowac
osoby wdzwaniającej się z tepsy - przeciez z jakiegos numeru się łączy
bo chyba nie korzysta z budki telefonicznej. Policja może zarządać
takich
informacji. Oczywiscie zależy na jakiego gliniarza się trafi.Gorzej
jeśli
delikwent korzysta z kafejki, wtedy trzeba szybko działać.
Swoja drogą przymierzam się do zakupu jakiegoś procka na slot 1 i
chciałem to zrobić właśnie tu - teraz się zastanawiam. Można kupić w
dobrej cenie - ale można też trafić na taką szumowinę i
jest kłopot.
Sprawa jest hu...a i dopisuje się do poprzedników, że niezależnie od
wszystkiego obić mu morde bo czego naprawdę nie lubię to chamstwa.
Pozdrawiam.