Re: Formatowanie niskiego poziomu

Autor: Andrzej Rabiczko (franc_at_incredible.bmtmc.gda.pl)
Data: Mon 21 Aug 2000 - 12:42:45 MET DST

Deni <denior_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> czy ktoœ z grupowiczów wie, jakim programem można przeprowadzić
> formatowanie niskiego poziomu twardego dysku Fujitsu?

Zaciągnij ze strony producenta zestaw programow diagnostycznych do dysku,
tam powinna byc opcja formatowania niskopoziomowego.

Kiedys slyszalem (czytalem), ze nie zaleca sie formatowania niskopoziomowego
dla dyskow wyprodukowanych po roku ??? (wlasnie nie wiem ktorego -> skleroza
;), lecz ja to robilem juz niejednokrotnie i nic zlego sie nie stalo. W
kazdym razie zostales ostrzezony. )

pozdrawiam franc

franc_at_enema.prv.pl
http://franc.can.tell.pl