Re: nie ma partcji!!!

Autor: trsr (trsr_at_ch.onet.pl)
Data: Mon 21 Aug 2000 - 11:28:16 MET DST

>Zainstalowałem grę i zniknęła mi partycja F:. Miałem C, D, E, F, a mam
tylko
>C, D, E. Co mam zrobić???

Na ktory dysk??? (jesli E to pewnie albo byl blad w tablicach partycji lub
boot recordzie dysku E, albo sterowniki HDD zawiodly...)

Pewnie czesc danych partycji ulegla bezpowrotnemu zniszczeniu.... Sprobuj
wejsc do tej (pewnie ostatniej) partycji uzywajac WSP
(www.it.pw.edu.pl/~lysiak), choc przewiduje, ze niewiele to pomoze (ale
porownaj boot sektory tego dysku ktory zniknal z tym, ktory jeszcze jest
widoczny)...

Pozdrawiam