Re: Jakie minimum sprzętowe do ogl±dania DivX?

Autor: Wojtek (rzutnik_at_priv6.onet.pl)
Data: Mon 21 Aug 2000 - 08:32:19 MET DST

>Pytanie moje zawarte jest w temacie. Mam te¿ kilka innych.
>Czy filmy w tym formacie dobrze wygl±daj± na monitorze 17 cali w trybie
>fullscreen - czy widaæ piksele? /Jak na mpg1/.

Je¶li bêdziesz wpatrywa³ siê z blika to zawsze zobaczysz piksele. Ale
przy ogl±daniu z odleg³o¶ci np. 1m jest ca³kiem dobrze. Najgorzej jest
na du¿ysz jednolitych powierzchniach np. niebo, wiekszy kawa³ek ¶ciany
itp.

>A czy mo¿na w Warszawie ju¿ kupiæ p³ytki z filmami w DivX czy te¿ trzeba
>sobie samemu dekodowaæ z DVD?

Kupiæ mo¿na na pewno. W internecie mo¿na znale¼æ wiele og³oszeñ o
sprzeda¿y filmów, a tak¿e ca³e filmy - nawet te najnowsze. Poszukaj
dobrze. Sam te¿ mo¿esz co¶ po¶ci±gaæ - bêdziesz mia³ potem na wymianê
z innymi.