SV: Czyszczenie CD-R

Autor: Magdalena Busk (magdalena_eliza_at_hotmail.com)
Data: Mon 21 Aug 2000 - 00:57:36 MET DST

dzaman <dzaman_at_poczta.onet.pl> skrev i
diskussionsgruppsmeddelandet:8npfbc$knq$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...

> "Magdalena Busk" <magdalena_eliza_at_hotmail.com> wrote in message

> dla CD-R JVC XRW 2010/2020 polecam
> http://www.privat.schlund.de/M/MGSS/jvc2010.zip
>
> kompletna instrukcja krok po kroku co rozkręcić ,
> co posmarować ,a co wyczyscić.

Dzieki za obie odpowiedzi!
BTW: Ha, tego jeszcze nie robilam ;-) Czlowiek sie uczy przez cale
zycie ...

Skoro juz mi Panowie odpowiedzieliscie, to pozwole sobie Was
wykorzystac ;-)
Kiedys moj CDRW (no-name, w srodku znaki Philipsa) nagrywal bez
problemow. Po jakims czasie zaczely sie problemy. Ani formatowania,
ani zmiany OS czy reinstalacje nie pomagaly. Dosc czesto pojawialy sie
bledy podczas zapisywania, ktore przez producenta programu (Nero)
sugerowaly koniecznosc wyszczyszczenia. Co dziwniejsze, daje sie
zapisywac na plytkach wysokiej jakosci lub CD-RW...... Czy mam racje,
podejrzewajac koniecznosc przeczyszczenia? Szczerze mowiac nie ma
tutaj kolo mnie zadnego serwisu, i pewnie taniej mi wyjdzie kupic nowy
sprzet...

Prosze o uwagi i jeszcze raz dziekuje :-)
magda