Odp: FLATRON

Autor: Slawek (domasz_at_priv4.onet.pl)
Data: Sun 20 Aug 2000 - 23:27:44 MET DST

Mam Flatrona 795FT zwylego czyli bez USB.
Jestem z niego zadowolony ale musze przyznac ze ma jedna
wade. Jezeli jest na nim wyswietlany bialy kolor lub inny jasny kolor
ekran nie ma rownomiernej barwy.Tzn prawy dolny rog jest troche
ciemniejszy. Nie jest to wyrazne /zauwazylem to dopiero po kilku
godzinach uzytkowania - po kilkunastu dniach przestalem to widziec
tzn. to jest ale przestalem to zauwazac/. Nastepnego dnia interweniowalem
w sklepie ale powiedzieli ze takie efekty sa zwiazane z technologia
produkcji plaskich kineskopow i na dowod pokazali inny egzemplarz
ktory uzytkowali w sklepie przy obsludze klienta i mial to jeszcze gorsze
niz u mnie. Moze jestem frajer ale dalem sie przekonac.
Poza tym wszystko jest OK.

slawek_at_poczta.wp.pl

Użytkownik ARCOM <arcom_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8nje65$a95$1_at_aquarius.webcorp.com.pl...