Zwisy w trybie MS-DOS

Autor: Wojtek (wojtyn_at_kki.net.pl)
Data: Sun 20 Aug 2000 - 21:43:20 MET DST

Witam wszystkich :)

Mam problem z pelnoekranowym trybem MS-DOS!

obojetnie, czy ten windowsowy, czy uruchamiam aplikacje
dzialajace w tym trybie, czy nawet pliki wsadowe - bardzo czesto
(ale nie zawsze) przy zamykaniu tego trybu - komp zwisa, a wlasciwie
zwisa proces dosowy - sytuacja jest do uratowania (CtrlAltDel).
Plyta glowna Soltek z zintegrowana grafika (AGP 4M), 32M ram
sieciowka, Celeron no i oczywiscie win98. Probowalem juz ustawien
we wlasciwosciach ikon - nie pomaga - moze wylaczyc przyspieszenie
sprzetowe? Podejrzewam jakies klopoty ew. niewlasciwy konfig karty
graficznej - moze gwaltowne zmiany rozdzielczosci / czestotliwosci
powoduja taki efekt - a moze monitor ?. A moze to nie grafika? Nie
mam pojecia :(

Aha przy starcie jak pokazuje ile ma pamieci - mam rozdzielone
osobno 1024 K allocated for ... - niepamietam ale nigdy czegos takiego
nie widzialem.

Moze ktos ma jakies pomysly - ja juz swoje wyczerpalem.
Z gory dzieki za answer.

Pozdrowka dla wszystkich

Wojtek Brosz
wojtyn_at_kki.net.pl

--
      !!! Najlepszy ZEWNETRZNY modem w Polsce !!!
Modem ZyXEL Omni 56K za 272,95 zl http://www.promocja.kki.pl