PowerStrip i problemy

Autor: Lwiczek (lwiczek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 20 Aug 2000 - 18:00:52 MET DST

Witam wszystkich
    Mam problem ze wspomnianym wyzej programem. Mianowicie chodzi o to, ze
po zainstalowaniu go i probie zmiany rozdzielczosci w tym programie moj
monitor zwariowal. Pojawily sie takie skozne paski przesuwajace sie po calym
ekranie i nie bylo nic widac. Musialem sie przelaczyc na inny profil
urzytkownika. Nie mam pojecia co z tym zrobic. Dodam jeszcze, ze programy
nie da sie odinstalowac, brakuje mu jakiegos advpack.dll (bodajze tak to
szlo).
Prosze, pomozcie

--
Pozdrawiam