Re: Jaka nagrywara

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 20 Aug 2000 - 21:30:32 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Pawleta" said:

> [...]

Lepiej Teac. Co z tego ze nie ma przycisku - jest najwytrzymalszy. Jesli
jednak nie, to Asus x50 jest niezly. Ale koniecznie model x50, bo x40 nie
poradzi sobie z odczytem niektorych zabezpieczen przy przegrywaniu w RAW
(aczkolwiek najwazniejszy SafeDisc poczyta).

> P.S. Co do orginalnego zapytania: wszystkie Asus'y u mnie i u kumpli
powyżej
> 34 padaja jak muchy - we wszystkich scalaki obrotu płyty - przeważnie te
> scalaki są aż spalone z zewnątrz ;-(((

Bzdura. Sam mialem x34 - padl po 6 miesiacach i to nie zadne scalaki, a
optyka. W sklepie mi gadali, ze akurat model S340 pada jak mucha i mieli
mase zwrotow. Dali mi x40 i chodzi juz ponad rok - bez zadnych problemow.

Pzdr.4all
hattab_at_poczta.onet.pl