Re: Problem z instalacja DOS'a 6-22

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 20 Aug 2000 - 19:57:56 MET DST

/\\_MS_/\\ wrote:

> ze
> okno
>
> Dyskietka MUSI miec nazwe DISK 1
> Pomiedzy jest 6 spacji
> To samo na 2 pozostalych ( kolejne numerki of course)

Widzę, że DOSa im dalej też M$ też kopał :-(
Mam MS-DOS 6.20 i instalowałem:
a) z dyskietek bez nazwy
b) z CD-ROMa
obie instalacje bez problemu

|			'Krzys' Pawleta				      |
|		mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl			      |
|		old e-mail:krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl		      |
|		www:  http://www.polsl.gliwice.pl/~krzys/	      |
|		ICQ#  1582962					      |