Re: UWAGA - NASTĘPNY OSZUST!!!

Autor: Pajak (pajak6_at_go2.pl)
Data: Sun 20 Aug 2000 - 17:27:44 MET DST

> tyle już rzeczy kupiłem i sprzedałem przez internet... i ja sobie chwalę i
> moi kontrahenci

ja tez troche juz pohandlowalem przez siec i nikt mnie jeszcze nie oszukal
i tylko o takie cos siec robi sie coraz bardziej "niebepieczna"
i w ogole nieprzyjazna.
Minuta ciszy przeciw!.............
ale niekonczyc na tym, zaspamowac chuja!
a noz jest glupi i juz sie przywiazal do konta.

> to nie jest dobre, że tak dziuńkowie postępują, myślę, że konta na friko i
> dostęp przez tpsa ma w tym swój udział...

po czesci jakby tak sie szybko zastanawiac to masz racje, ale nie zupelnie.
gdyby nie ten "free" internet, bylo by nas o wiele mniej, znaczy mnie by
jeszcze nie bylo;)
ale czy okazja czyni zlodzieja? czy nie przypadkiem jest tak ze robi to
rzeczywistosc, ktora ksztaltuje i nagina pod siebie najslabsze jednostki?
Ten sam osobnik w innym statucie spolecznym, innej kulturze zachowal by sie
inaczej? Czy o czyms to nie swiadczy? - Kraj nam sie sypie;)

Ja tam w nadchodzacych wyborach zaglosuje na moja przyszlosc, ktora za reke
poprowadzi mnie do europy.... oddam glos na siebie :)) - ups, ale ja nie
startuje w wyborach? I CO Z TEGO? :))))

--
 / | o0 | \  o-------- Ufac czy nie ufac, oto jest pytanie... --o