Re: Kupno PC-eta

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 20 Aug 2000 - 16:30:47 MET DST

| Moj kumpel chce za jakis tydzien kupic komputer glownie do surfowania po
| necie, pisania prac na studia(konieczna drukarka), słuchania muzyki(podlaczy
| to do wiezy na 2 glosniki. Jaki sprzet byscie mu doradzili (po jak
| najnizszej cenie)

Moge polecic P233MMX. Sam jeszcze tego uzywam i do wymienionych przez Ciebie
celow zupelnie wystarczy.

P.

P.S.
Jezeli bylbys zainteresowany (Twoj kolega) wiekszoscia podzespolow do tego kompa,
daj znac poniewaz wlasnie skladam silniejsza maszyne i bede sprzedawal za
niewielkie pieniadze pozostalosci po starym.

 Odpowiadajac na te wiadomosc usun ANTYSPAM z mojego adresu.