Może mi jednak pomozecie ?

Autor: Janusz Cz. (januszcz_at_polbox.com)
Data: Sun 20 Aug 2000 - 10:44:49 MET DST

Cześć,
prosiłem o pomoc w odnalezieniu driverów do modemu ZOLTRIX-którego jedynymi

oznaczeniami są FM 8898 rev. 2.2 oraz FCC ID: HBQUMC1414V . Jest to modem

wyprodukowany w 96r w Chinach . Ma dwa niewielkie chipy oznaczone Zoltrix
CHIP 18 i 19 . Naklejka szumnie głosi 5 years warranty. Modem chodził
jesze na kompie 386 najprawdopodobniej jako 33600 bps i spisywał sie
b.dobrze . Nie potrafię odnaleźć żadnych driverów . Na stronie Zoltrixa nie
dopatrzyłem sie niczego podobnego. Modem nie jest PNP. Na śledziu jest
wejście na mikrofon i głośnik. Oczywiście gniazdo ISA . -
Chipy maja nastepujace oznaczenia -
UMC - UM921 OOF
 - 9551- AV5
 - MB 1650
 na drugim chipie -
 UMC - UM921144EF
 - 9551-BYA
- MB23LO

Na stronie Zoltrixa - nie jest wymieniony taki model.
Może znacie miejsce gdzie mógłbym poszukać tych sterowników .
Proba zainstalowania modemu na sterownikach z windowsa nie
powiodła się.

Z góry dziękuje - Janusz