Re: UWAGA - NASTĘPNY OSZUST!!!

Autor: GTATTOO (necrol_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 20 Aug 2000 - 09:40:30 MET DST

Leszek Ciszewski napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
Uwazam , ze jednak lepiej sie bedzie kalkulowalo odwiedzenie goscia bo
jezeli uzyjesz przekonywujacych "argumentow" to zwroci ci sie kasa za
przejazd i za twardy...w sumie powinienes sobie doliczyc koszt wyjazdu do
ogolnej sumy:))) Gosciu chcial zrobil z ciebie frajera , wiec teraz czas
zebys ty zrobil z niego gipsowy posazek i udowodnil , ze sie mylil. Swoja
droga to koles ma niezly tupet piszac taki e-mail, gdybym dostal cos takiego
to chyba jeszcze w ten sam dzien wyladowalbym w Suwalkach. ...Pozdrawiam i
zycze szczescia w tropieniu tego skurwysyna (sorry za miesko).

GTATTOO