Odp: UWAGA - NASTĘPNY OSZUST!!!

Autor: IsoNews (isonews_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 20 Aug 2000 - 03:17:50 MET DST

Ja bym sie pofatykowal i pojechal do tych Suwalek ! Kolesiowi morde skul i
kropka ! Nauczyl by sie palant ze sie czegos takiego nie robi ! A Leszeczek
Ciszewski moglby sie przejsc do tego Koszewskiego i powiedziec ze to wlasnie
on kupil ten dysq i zobaczyc reakcje kolesia jak sie cos przestraszy to
Policja i ciachamy palanta :) Mozecie go skopac i odemnie nie cierpie takich
!

P.S Pozdrawiam i Przykro mi z takiego numeru szkoda kasy :(((

IsoNews
Użytkownik Tomek <gothom_at_lodz.home.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:kdzn5.6811$194.168720_at_news.tpnet.pl...