Odp: Socket A - Gigabyte ?

Autor: Michał Rymaszewski (mrymasz_at_promail.pl)
Data: Sat 19 Aug 2000 - 23:04:24 MET DST

Rozumiem , rozumiem . Nie wiem tylko czemu sprzedawcy zalecaja tylko MSI ? A
tak na marginesie : czy probowaliscie zakladac wiatraczki na radiatory tak
zeby nie sciagaly cieplego powietrza , ale zeby dmuchaly nan zimne ??? Nie
mam zadnego Motherboard Monitor'a ale wydaje mi sie ze w druga strone jest
lepiej . Jak ktos moglby to sprawdzic ...

Pozdrawiam serdecznie

Michal