Re: dysk 17GB - stary bios

Autor: Andrzej Kowalski [Enter] (andkow_at_enter.net.pl)
Data: Sat 19 Aug 2000 - 21:45:36 MET DST

> Witam wszystkich
> Kupilem sobie twardziela 17GB a zapomnialem ze mam stary bios ktory widzi
> tylko 8,5GB malo tego wiesza sie przy starcie (bo moglbym pracowac
chociaz
> na tych 8,5GB)
> Czy cos sie da zrobic?
> Z gory dzieki za porady
> zdrowko

Jeśli masz AMI, to żaden problem, Skopiuj aktualny BIOS (STARY)
i zapisz go na dysku pod nazwą 'AMIBOOT'
Uaktualnij Bios na nową wersję. Jeśli "zwalisz" Biosa, tzn
będziesz miał czarny ekran itp... włórz dysk ze starym Biosem,
sam go sobie wczyta i będzie po krzyku...
I tak aż Ci się uda uaktualnić... c ya.