Re: Celeron-II 566 lub 600 + Asus P3BF = problem ?

Autor: m.chrom_at_iel.waw.pl
Data: Sat 19 Aug 2000 - 21:24:17 MET DST

Dnia Sat, 19 Aug 2000 20:37:00 +0200, "Enio" <tkobosz_at_mp.pl> napisal:

>Witam,
>
>Czy komus sie udalo uruchomic procki Celeron-II 566
>oraz Celeron-II 600 na plycie Asus P3BF ?

Tak, u mnie pracuje na P3B-F procek C2-566

>Podobno sa problemy wynikajace z tego,
>ze procki te maja mnozniki >8,
>a ta zacna plyta obsluguje max. 8.
Tak, tyle, ze niezaleznie jaki ustawisz mnoznik, procek zawsze bedzie
pracowal z wlasciwym (blokada mnoznika)

>Kiedys juz o to pytalem na grupie,
>i wszyscy twierdzili, ze nie powinno byc problemow,
>bo zablokowany mnoznik w procku ma gdzies plyte glowna,
>ale nikt wtedy nie napisal, ze to ma i ze u niego to dziala.
Generalnie moze sie zarzyc, ze nie bedzie dzialac, jesli masz starsza
wersje tej plyty (rev. nizsza niz 1.03 - nadrukowane na plycie), badz
masz stary bios (ale to nie klopot).

>Na dodatek jeszcze ten tekst w Chipie 9/2000 (str. 160).
>Wiem, ze to tylko Chip i generalnie nie jest to wiarygodne zrodlo,
>ale autorzy sie dosc stanowczo upieraja,
>ze taki "konflikt mnoznikow" to powazny problem.
Coz... nie znam tego artykulu, wiec nie bede komentowal, najlepiej sam
sprawdz u zrodel:
http://www.asus.com/Products/Techref/Cpu/fcpgacel.html

>No to jak? Udalo sie to komus czy nie?
Jak juz pisalem jaknajbardziej sie udalo :)

Pozdrawiam,
Michal H. Chrominski <mchrom_at_sgh.waw.pl>
ICQ# 21895620 Warszawa