Re: Jakim programem zamienic ciag znakow w wielu plikach na raz.

Autor: andy_k (andyk_at_spamprotector_cyberspace.org)
Data: Sat 19 Aug 2000 - 21:11:18 MET DST

On 19 Aug 2000 17:04:43 GMT, Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.from.pl> wrote:

>doskonały zestaw grup - pl.comp.os.win95, pl.comp.os.linux.programowanie.
>
>kliknij się w głowe

Co Ci sie nie podoba? :-O Czyzbys uwazal, ze te dwie grupy polozone obok siebie
zaczna burzliwie reagowac niczym kwas i zasada? Calm down!

Chcialem rozwiazania swojego problemu pod windowsem i/lub unixem i dostalem te
rozwiazania pod oba systemy, wiec z mojego punktu widzenia wyslalem na
odpowiednie grupy.

Poloz sobie worek lodu na glowe bo zaczely Toba kierowac emocje. ;)

ak