dual procesor Epox KP6-BS

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 Aug 2000 - 18:43:58 MET DST

pomocy !!!

wrzucilem 2 kosci 64 MB RAM i zaczelo mi sie kwasic:
Control Panel / System / Device Manager / System devices:
     ! - System board extension for PnP BIOS (jakis konflikt ??)

BIOS nie sygnalizuje zadnych problemow, Winda laduje sie
bezproblemowo - wszedzie pisze 128 MB RAM
no ale jak zajrzec do Device Manager to jest ten kwas?????
zaznaczam ze wszystko jest OK po wsadzeniu 1 kosci i to
dowolnie ktorej, nie pomaga przestawianie kosci w bankach
i uruchamianie w ROZNYCH bankach (zawsze je czyta
jako 128 MB RAM ale tez zawsze pojawia sie ten konflikt)

w Control Panel / System Win2000 wypisalo mi zemam blad w:

Intel 8237 1AB / EB PCI to USB Universal Host Controler