Jaka nagrywara

Autor: Duckye (WhoIs_at_poczta.fm)
Data: Sat 19 Aug 2000 - 17:51:57 MET DST

Ostatnio padl mi cdrom (Asus 40X) tzn. silniczek przy wkladaniu plyty nie
rusza mi woogole. Ale nie o tym list: sprzedalem ostatnio swoja ostatnia
nagryware i nie wiem jaka teraz kupic (najlepiej zeby byl DAO-RAW i cos
powyzej 6X) mysle nad zakupem modelow SAMSUNG SW-208B lub
PLEXTOR PXW12103 albo Plextor PX-W124TS. Ktory z tych modeli najbardziej
byscie mi polecali i ktory z nich mozna by bylo uzyc zamiast CD-ROMu.
Dziekuje za kazda odpowiedz.
Duckye