Re: Jakie glosniki ?

Autor: gruesome (gruesome_at_go2.pl)
Data: Sat 19 Aug 2000 - 17:14:15 MET DST

Dnia Thu, 17 Aug 2000 22:07:00 GMT, <jfb_at_poczta.onet.pl> stworzył:
>Jakie glosniki polecacie do SBLive. Stereofoniczne na razie zamierzam kupic.
>Nie jakichs najwyzszych lotow, ale tez z dobrym brzmieniem. (i nie mam tu na
>mysli jedynie tupiacego basu).
>W miare tanie.

Ile masz kasy?
Kupowanie glosnikow komputerowych jest bezsensowna bo jakosc jest zenujaca...
(np. kompletna bzdura: zestaw creativa 5.1 za 1000 zl. Dlugo sie tego nie da
sluchac, szczegolnie jak sie zapusci jakies mp3)
Za minimalna kase to np. mozna zdobyc jakis polski wzmacniacz kilkuletni za
150 zl + takze jakies polskie glosniki za 200 i jakosc jest
nieporownywalna. No jak masz wiecej kasy to do komputera idealne sa Tannoy M1
za ok. 600 - nie slychac zadnych wyostrzen a przy dobrym ustawieniu moze
szczena opasc... Wada proponowanego rozwiazania jest to ze taki sprzet zajmuje
sporo miejsca... Jezeli juz koniecznie chcesz komputerowe glosniczki to warto
zwrocic uwage na drewniana obudowe. Jezeli nie lubisz dudnienia to zestawow z
subwooferem nie polecam.