Odp: NT4 -> 2000

Autor: Cezary Kobyliński (cezaryk_at_intertek.com.pl)
Data: Sat 19 Aug 2000 - 13:00:57 MET DST

Właśnie nie wiem czy warto. Zdania są mocno podzielone. Niektórzy twierdzą,
że NT 4 to"doświadczony" produkt i warto go jeszcze mieć zamiast 2000, który
jest baaardzo młody i zawiera napewno więcej błędów niż NT4!!

Użytkownik Beny <!-beny_at_bet.po.opole.pl-!> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8njic2$5sn$1_at_news.tpi.pl...