Odp: Problem z twardzielem. Prosze o pomoc!

Autor: gatsby (gatsby_at_kki.net.pl)
Data: Sat 19 Aug 2000 - 08:50:24 MET DST

To zadziwiające bo mnie to samo przydarzyło się jakiś tydzień temu. Mam
Seagate 1,2 GB z trzema partycjami. Podstawowa zwolniła mi niemiłosiernie -
Windows wgrywa się z 15 minut. Przed wypadkiem miałem dość silne zachwiania
napięcia w sieci - właśnie się dowiedziałem że przepalił się przewód
umieszczony pod tynkiem. Może ktoś się orientuje czy te wachania mogły
spowodować uszkodzenie elektroniki i przez to spowolnienie dysku?

Dzieki
Gatsby