Windows

Autor: Darek Sekuła (darek21_at_clan.pl)
Data: Fri 18 Aug 2000 - 23:24:31 MET DST

Witam
Moze nie ta grupa , ale zapytam .Mam zamiar zainstalowac sobie windowsa NT ,
i mam male pytanko . Czy programy typu Nero Burning room , get right ,
Windows Commander , paint shop pro , bedą chodzily pod tym systemem ?
wiem ze gry nie smigają , ale i tak nie malo gram , a chodzi mi szczegolnie
o to co wymienilem .
Piszcie na maila bo malo tu zagladam . Z gory dziekuje .

darek21_at_clan.pl