OUTLOOK EXPRESS - PARE PYTAN

Autor: Trotyl (trotyl_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 18 Aug 2000 - 19:20:45 MET DST

--
Cześć !!!
Mam pytanie do grupowiczów - może ktoś mi pomoże.
Jeśli używasz outlook expr. to może wiesz w jaki sposób można wysyłać
wielokroć te same maile bez ponownego ich wklepywania  np. na grupy
dyskusyjne ???
Nie sztuką jest ciągłe kopiowanie tego samego textu lecz wygodne by było aby
gotowego maila po prostu przenieść do skrzynki nadawczej i po kłopocie.
Używam W98 se i outloocka, który tam jest zaimplementowany.
Kiedyś miałem Amigę i najlepszy program pocztowy na jakim kiedykolwiek
pracowałem [YAM].
Przyzwyczaiłem się do niego i do tego wszystkiego co sobą reprezentował i
teraz po przesiadce na blaszaka stwierdzam, że outloock to straszna kicha.
Nie gniewajcie się, ale taka jest prawda. Jeśli ktokolwiek z Was szanowni
grupowicze używał kiedyś YAM'a to doskonale mnie zrozumie.
I jeszcze na koniec małe pytanko: czy da się używać do pisania polskich
znaków dowolnego "alt'a", czy tylko tego prawego, który nie zawsze jest
wygodny ???
Dzięki za wszelakie informacje.
Pozdrowienia !
                                  sir TROTYL Nieuchwytny