Stary Komputer

Autor: mrkarol (mrkarol_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Aug 2000 - 11:12:13 MET DST

Czy warto jeszcze inwestować w 3 letni sprzęt:

Mobo Asusa na LX'ie
Intel Pentium II 233 MHz z Golden Orbem działa na 292 MHz
64 MB SD RAM 12 ns (ciągną do około 85 - 90 MHz)
S3 Virage 3D
3D Blaster Creative Voodoo 2 12 MB SLI
Sound Blaster 32 Pro
WD Caviar 6.4 GB
Creative CD-ROM 20x
Midi Tower ATX

Jeśli nie to ile kasy mogę wziąść za ten zestaw? Może ktoś kupi? Tak przy
okazji to jakie macie propozycje zestawu za 5000 zł (co złożyć)

Nie chcę topić kase w starym rupieciu tym bardziej że w domku mam sprzęt
lepszy! Ale jeśli warto to co do niego kupić? Tylko nie piszcie że procek,
bo grafika nie wyrabia, ramu z deka maławo a i dźwięk badziewny i sprzęt w
takim configu nie wykorzysta mocy powiedzmy Balerona II 600 MHz!

Czekam na odpowiedź:
Złożyć czy coś dokupić (np. grafikę?)???

P.S. Powinien to być sprzęt raczej do zastosowań bardziej rozrywkowych.