Re: POMOCY! Komputer mi pika.....

Autor: news.tpsa.pl (jacek.wojciechowski_at_spcorp.com)
Data: Fri 18 Aug 2000 - 10:16:04 MET DST

>puls.

>Sprawdź czy są dobrze osadzone wszystkie karty.
>Miałem identyczny objaw po obluzowaniu karty graficznej.

Witam,
Wystapil tzw blad krytyczny...
Obluzowanie karty to nie jest - uszkodzenie grafiki sygnalizowany jest
nastepujacym ciagiem "-..-.", gdzie" -" to dlugie pikniecie a, a "." to
krotkie.
W zaleznosci od plyty pikanie rownomierne znaczy najczesciej problemy z
pamiecia - wyjmij i wloz wszystkie kosci. Sprobuj tez manewru z wyjeciem
kart. Odlacz najpierw wszystkie inne urzadzenia - w tym zipka.

milego problemu,
Jacek