SB AWE 32

Autor: Arleks (arleks_at_arleks.com.pl)
Data: Fri 18 Aug 2000 - 07:36:12 MET DST

Cześć.

    Od kilku już lat mam kartę dźwiękową SB AWE 32 PNP. Karta chociaż stara
spełnia w stopniu wystarczającym moje wymagania, i co chodz o dźwięk to nie
mam do niej żadnych zastrzeżeń. Poza tym ma wbudowany wzmacniacz 2x 5w i
zamontowałem do niej 2Mb pamięci. Ma jednak tę wadę że ma wbudowany
kontroler IDE który zajmuje mi niepodzielnie 10 przerwanie, którego
potrzebuję do obsługi innej karty, da się to wyłączyć? Dodatkowo karta
korzysta z 5 przerwania, ale to już normalne w SB. Nie gram w gry dosowe ( w
inne też prawie nie ), czy wyrzucenie z autoexeca wpisów od karty dźwiękowej
dla gier dosowych umożliwi mi współdzielenie 5 przerwania z innymi
urządzeniami?
    Za ile można na dzień dzisiejszy pozbyć się tej karty.
    Co kupić w zamian? SB 64 ( ISA) ? Czy może coś ala SB Live czy Daimond
Monster Sound?

Pozdrowienia od MAKUMBY!!!