Re: Athlon czy Celeron?

Autor: gruesome (gruesome_at_go2.pl)
Data: Fri 18 Aug 2000 - 00:30:15 MET DST

Dnia Tue, 15 Aug 2000 12:42:58 +0200, <demiurg__at_poczta.onet.pl> stworzył:

>Nie znam dobrze BEOS'a, ale slyszalem, ze radzi sobie
>z winmodemami. Zdaje sie, ze masz inne doswiadczenie ? :-)

Beos radzi sobie z softmodemami na chipie HSP i to tylko w niektorych
przypadkach a konkretnie modemy AMR (Micromodem) i Zoltrix Phantom - modemy te
rowniez pojda z odpowiednim sterownikiem pod linuksem (chodza znacznie lepiej
niz pod win).