problem z drukarka HP670C

Autor: Dominik (domik100_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 18 Aug 2000 - 00:23:10 MET DST

gdy rozpoczynam drukowanie czasem (szczegolnie jak procek jest choc troche
obciazony np. odtwarzaniem mp3) moja drukarka odmawia posluszenstwa, pisze
ze cos tam, parametr jest nieprawidlowy i wymagany jest reset drukarki a
czasami i calego kompa :(
co jest grane , czyuje sie jakbym nagrywal plyty - trzeba uwazac na "buffer
underrun" :)
kolega kupil lexmarka z11 i ma to samo
(mam proc. amd 350, 128MB RAM and so on)
ustawione mam of coz' w biosie tryb ECP dwukierunkowy (3MB/s)