Rysy na ekranie.

Autor: Dariusz Jaworowski (darekjaw_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 Aug 2000 - 20:40:48 MET DST

    Pomocy!
Przyszedłem dzisiaj z pracy i po włączeniu komputera okazało się, że na
ekranie mam dwie małe rysy (monitor Sony E200 17'), pewnie mój
półtoraroczny synek coś zmajstrował (bo żona kompa nie dotyka). Rysy nie
są głębokie i ledwo mozna je wyczuć pod paznokciem, ale mocno
przeszkadzają, macie może pomysł czym to spolerować?

Pozdrawiam

Darek J.