Re: Sdi vs. Astercity

Autor: Dexter (dexter_at_astercity.net)
Data: Thu 17 Aug 2000 - 19:17:00 MET DST

> Stoję przed wyborem stałego podłaczenia do Internetu przez Sdi lub
Astercity
> i w związku z tym mam pytanie przede wszystkim do osób, które miały już
styc
> zność z jedną z tych opcji. Jakie są plusy i minusy każdej z nich, którą
byś
> cie polecili itp. Z góry dziękuję za pomoc.

Jestem użytkownikiem Astercity od ponad roku i jako tako jestem zadowolony.
Na początku było sporo problemów z tą siecią ale teraz jest dobrze. Już od
dawna nie zdarzyła się sytuacja typu brak sieci co na początku było
nagminne.
Cena też nie jest tak duża jak u konkurencji.
Pozdro
Dexter
www.astercity.net/~dexter