pecet mi sie wiesza!

Autor: Red Scorpion (redscorpion_at_go2.pl)
Data: Thu 17 Aug 2000 - 18:03:17 MET DST

Kupilem wlasnie nowa obudowe i przelozylem tam wnetrznosci mojego peceta.
Cos jest chyba jednak nie tak, bo po odpaleniu dowolnej gierki komp sie
wiesza po kilkudziesieciu sekundach.
Kiedy pozostaje mi go tylko zresetowac, to nie startuje - odzywa sie speaker
jednym dlugim sygnalem i zaraz za nim dwoma krociutkimi. Co one oznaczaja?
Kolejne resety daja to samo. Czasami uda mu sie zaskoczyc, czasami trzeba go
wylaczyc z sieci i wlaczyc ponownie (po tym zawsze startuje!).
Konfiguracja:
Abit BE-6-II (nowa)
Celeron 400
Creative GeForce256 ze nowymi detonatorami 6.18 (zainstalowane wczoraj. do
tej pory uzywalem sterow creativa, ale nie sadze zeby to byla wina
detonatorow, w koncu brak restartu i piski to chyba cos sprzetowego)
Wiatraki na GeForce i procu sie kreca, sprawdzilem.

Jakies pomysly?