nagrywarka phillips 3610 is dead!

Autor: yanw (yanwar_at_go2.pl)
Data: Thu 17 Aug 2000 - 13:58:58 MET DST

czesc...
poszukuje uzytkownikow tych nagrywarek phillipsa ... zepsula mi sie mies. po
uplywie gwarancji :( nie byla w zaden sposob mocno eksploatowana... czy ktos
mial podobny problem?! najpierw zle kalibrowala - niszczac plytki, potem zle
wskazywala zawartosc plytek [np tracki dzwiekowe po kilkaset minut hehe] a
potem zupelnie przestala dzialac... wiem, ze to staroc i pewnie nie warto
jej naprawiac, jednak zapytac nie zawadzi... gdzie jak i za ile mozna ja
doprowadzic do uzywalnosci?!

pozdrawiam

yanw